سلام
من خیلی وقت نیست که با این سایت آشنا شدم
من 23 سالمه و دو تا خواهر 25 و 27 ساله ی مجرد دارم. بواسطه ی بزرگتر بودن اونها خب من قطعا خواستگارای کمی داشتم . چون مادرم خیلی به ترتیب اهمیت میده. هر سه مون هم لیسانسیم و تقریبا از درک و آمادگی خوبی برای ازدواج برخور داریم.

مشکل اینجاست که بواسطه ی اینکه من و خواهرام قبل دانشگاه خیلی معمولی بودیم  و بعد از اینکه  اومدیم دانشگامون  مذهبی تر شدیم خیلی ها با دید قبلی به ما نگاه میکنند.

مورد هایی که میان سراغمون بسییییییار از لحاظ مذهبی ،معمولی اند. یعنی بهتون بگم در حد نماز خوندن هم نیستن. البته جایی که زندگی میکنیم تو تهران هم جای خیلی مذهبی نیست و اکثر پسرها از در و همسایه تا دوست و آشنا خیلی زیاد با آرمان هایی که من و خواهرام برای زندگی آینده مون ترسیم کردیم متفاوتند، پدر و مادر خیلی ساده ای هم داریم که بهشون افتخار میکنیم
من یه موقع هایی از طرف دوستام کیس های خوب بهم پیشنهاد میشه اما باید بگم بخاطر شرط ترتیب که مادر گذاشته و حرف مردم جرات ندارم مطرح کنم و اصلا روم نمیشه.
حتی بهتون بگم چند تا مورد طلبه ی خوب و فهمیده هم بوده اما......
بنظرتون باید صبر کنم همچنان؟ با وجود اینکه روحیه ی خوب و ظاهر خوبی هم دارم اما یه موقع هایی ته دلم خالی میشه. امیدوارم همه از جمله خواهرام و خودم زودتر بریم سر خونه وزندگیمون و به اهدافمون برسیم.
ان شاء الله
یا مهدی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)