برادران و خواهران عزیزم سلام
من  دانشجوی ارشد مهندسی نفت هستم. سربازی هم هنوز نرفتم. بچه مذهبی ای هستم و خدا رو شکر در اقوام شخصیت قابل قبول و قابل اعتمادی دارم و بخاطر رضای خدا و نیاز خودم کم کم از مادرم خواستم تا به فکر پیدا کردن یه کیس مناسب باشن .

مادرم کمی با من راه اومده ولی پدرم مخالفت می کنه. میگه اول سربازیتو تموم کن یه جا دستت بند بشه و …
اینا منطقیه ولی خب از یک طرف احساس نیاز و ترس افتادن به گناه و … خیلی مشکل ساز شده. بعضی شبا خیلی فکری میشم و…

مشکل اولم اینه که نمی تونم حرفمو درست به پدرم بگم.ایشون کمی از لحاظ مذهبی هم ضعیف هستن و نمیتونم تو این زمینه مانور بدم

از طرفی متاسفانه شرایط استخدامی رشتمون خیلی خراب شده اما به هر حال یکسری کارهای مرتبط با رشتم انجام میدم و درامد اندکی هم دارم و تقریبا دستم توی جیبم میره .

حرف پدرم اینه که میگه صبر کن بعدها برای ازدواج موقعیت های بهتری میتونی داشته باشی
در بین اقوام و اشنا ها تقریبا کیس های زیادی که از لحاظ سنی یا مذهبی مناسب من باشه وجود نداره… یه موردی هست که ۸ سال از خودم کوچیکتره٬ از لحاظ مالی فوق العاده از ما بالاترن٬ ولی شخصیت خاکی ای دارن.

از لحاظ مذهبی هم اوکی. مشکل دیگه هم که هست سنشه که حدود ۸ سال کوچکتره و فکر میکنم خیلی بچست. خب من هم به همین دلایل بهش فکر نمی کنم.از اینا که بگذریم شرایط کاری من در صورت استخدام خیلی سخت (اغماری) خواهد بود. اما اخیرا مادر و عمه ایشون که متوجه شده مادرم میخواد برای من کم کم به فکر باشه چراغ سبز نشون دادن که چرا بری از غریبه بگیری و از این حرفا

با تمام این تفاسیر به نظرتون من باید چه کار کنم؟ بنظرتون الان وقت مناسبی برای ازدواجم هست؟ نظرتون درباره کیسی که گفتم چیه؟

ممنون میشم درحقم برادری/خواهری کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)