هر روز شالهایتان عقب تر، مانتوهایتان چسبان تر، ساپورتتان تنگ تر و رژ لبتان پر رنگ تر میشود، بنده ی کدام خدایید؟

دل چند نفر را لرزانده اید؟

کدام مرد را از همسر خود دلسرد کرده اید؟

چند پسر بچه را به سمت پنهانی دیدن عکس و فیلم مستهجن سوق داده اید؟

اشک چند پدر و مادر و همسر  را در آوردید؟

چند دختر بچه را تشویق کرده اید که بعدها بی حجابی را انتخاب کند؟

چند زن را به فکر انداخته اید که از قافله مد عقب نمانند؟

آه حسرت چند کارگر دور از خانواده را بلند کرده اید؟

باعث دعوای چند زن و شوهر، بخاطر مدل تیپ زدن و آرایش کردن شدید؟

چند زوج را بهم بی اعتماد کرده اید؟ نگاه های یواشکی چند مردی که همسرش دارد کنارش راه میرود، به تیپ و هیکلت افتاد؟

نگاه های هوس آلود چند رهگذر و ... چطور؟

باز هم میگویی، دلم پاک است!

برای دل خودم تیپ می زنم !

می خواهم زیبا دیده شوم !

مردها مجبور به نگاه کردن نیستند !

چادری ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟

عزیزم! جامعه چاردیواری اختیاری تو نیست، من اگر گوشه ای از این کشتی را سوراخ کنم، همه غرق میشوند.

میتوانم گاز خردل اسپری کنم و بعد بگویم،شما نفس نکشید؟

امروز تو دل برخی پسران و مردان متاهل رو می لرزونی ، فردا امثال شما ، دل پسر ، برادر و شوهر شما رو خواهند لرزوند !

بچرخ تا بچرخیم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)