سلام دوستان عزیز خانواده برتری

من دختری هستم ۲۴ ساله که نزدیک دو ساله که تو عقدم. شوهرمو خیلی دوست دارم ولی من یک مشکلی که دارم اینه هک خیلی حسود شدم. و البته خانواده ام هم مقصرن.

خدا رو شکر زندگی خواهرم از نظر مالی خیلی خوبه ول شوهر من چند ماهی میشه که کارشو شروع کرده و هنوز درآمد چندانی نداره.

بعضی وقتا خانوادم این باجناقارو با هم مقایسه کنند و از ما انتظارای زیادی دارن. و همین موضوع باعث شده که من از شوهرم یکمی دلسرد بشم.

طفلک شوهرم تو یک شهر دیگه کار میکنه. پسر خوب و با ایمانیه. من قبل از ازدواجم فکر همچین روزاییو میکردم ولی الان واقعا دارم کم میارم و کارم شده گریه.

تو رو خدا کمکم کنید تا همچین حسی نداشته باشم و شرمنده ی شوهرم نشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)