سلام دوستان.
من بالاخره رفتم خواستگاری، البته بدلیل ماه محرم و ... کسی رو دعوت نکردیم و بی سرو صدا برگرار شد.
شرایط من اینطور بود که میخواستم با طرف مقابلم دو سال نامزد باشم ( فقط ی حلقه توی انگشت کردن. نه عقد)
اما پدر خانم در اومدن گفتند خب اینطوری نمیشه. شما بیاید عقد کنید. یعنی فقط خانواده دو طرف بریم محضر.
بعدا هر وقت خواستید، یک سال یا دو سال بعدش برید ماه عسل یا عروسی یا جشن بگیرید.
ولی به صلاحه که 2 سال نامزدی رو بهش فکر نکنیم. عقد کنید، بعدا یک جشن درست حسابی میگیریم.
===
حالا میخواستم ببینم این شرایط طبیعیه ؟ حق با پدر خانومه ؟
کلا بگید من باید قبول کنم این شرایطو یا نه ؟ یا روی همون 2 سال نشون کردن پافشاری کنم.
البته از فامیل های نزدیک هستند و کاملا باهم اشنا هستیم.

قصدم از 2 سال نامزدی فقط پایدار کردن زندگی از نظر خونه، کار و... هست و بخودم میگم اگر عقد کنم، عقد رسمی، دیگه جشن یا عروسی بهم مزه نمیده. چرا ؟

چون من عقدی که ما رو رسما بهم زنو شوهر میکنه رو 2 سال پیش گرفتم! البته منظورم این نیست که میخوام در طول عقد من با خانمم رابطه جنسی برقرار کنم و بواسطه اون دیگه مزه نداشته باشه. نه. کلا جشنی که بعد 2 سال باشه، 2 سال بعد از عقد رسمی، زیاد جالب نیست.
من دارم اشتباه میکنم ؟ میشه در حل این مسائل کمکم کنید ؟ افرادی هستند که عقد طولانی داشتن و بعد مدت زیادی جشن یا عروسی گرفتند ؟
ممنونم از همتون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)