سلام

یه خواستگاردارم که همه جوره نمره قبولیو گرفته اما یه مشکلی که هست اینه که ایشون ده سال قبل از یه خانمی که هم دانشکده ایشون بوده خوشش اومده و اونو برای زندگی انتخاب کرده ولی خانواده با این قضیه مخالف بودن و همراه پسرشون به خواستگاری نرفتن و اونو به اجبار از ازدواج با خانم مذکور منصرف کردن. منو خانواده شون به عنوان عروس انتخاب کردن نگرانی من از اینه که نکنه هنوز به اون خانم فکر میکنه ؟

بنظرتون اگه مستقیم ازشون در مورد اون خانم سئوال کنم بهشون بر نمیخوره و فکر نمیکنن من هنوز هیچی نشده سوءظن دارم.

خانما خودتون و جای من بذارید این نگرانی من طبیعیه؟ حتی اگه اون خانم ازدواج هم کرده باشن؟ منو با اون مقایسه نمیکنه در آینده؟
مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)