سلام دوستان عزیز

من پسری هستم که دچار یه مشکلی شدم؛ مشکل من اینه همش دنبال شرایط ایده ال میگردم تا کاری رو انجام بدم. وقتش رو هم دارم اما نمیتونم حرکتی کنم. البته نداشتن اعتماد بنفس هم خیلی تاثیر گذاشته اصلا شاید نداشتن اعتماد بنفس باعث شده این جوری تو حالت سکون قرار بگیرم، مثلا اگه یه بیماری کوچیکی داشته باشم همش امروز و فردا میکنم آخرش هم به مشکل میخورم برنامه ریزی هم میکنم اما نمیتونم انجام بدم .

الان نزدیک یکساله میخوام برم یه کلاسی و اون تخصص رو یاد بگیرم اما نمیتونم با خودم میگم بذار فلان کار رو انجام بدم بعد برم اون کلاس ، آخرش هم هیچ کدوم از این کارها رو نمیتونم انجام بدم و همین جوری وقتم هدر میره .

بعضی ها رو میبینم هم باشگاه میرن هم سر کارن ،کلاس زبان هم میرن اما من همش میگم بذار اول برم باشگاه یه کم خوش هیکل بشم بعد برم فلان کار یا فلان جا در صورتی که وقت انجام دادنشون رو دارم اما آخرش نه باشگاه میرم نه کلاس خاصی .

آخر سال هم میبینم هیچ پیشرفتی نکردم، تنبل هم نیستم اما نمیتونم حرکتی کنم انگار یه چیزی جلوم رو گرفته ، کلی رویاپردازی و برنامه ریزی میکنم واسه آیندم اما نمیدونم چرا به هیچ کدوم از هدف هام نمیرسم .

پیشاپیش تشکر از کسانی که کمکم میکنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)