سلام

من یه دختر 23 سالم ،  1.5 سال پیش تو دوران نامزدی جدا شدم به علت اینکه فرهنگ خانواده ها و طرف بهمون نمیخورد بهتر دیدم تو همین دوران نامزدی که لطمه روحی و جسمی نخوردم جدا شم .

بعد از اون اتفاقات خواستگارای خیلی  زیادی داشتم ولی چون فعلا از ازدواج میترسیدم همشون رد کردم .

حالا تو این روزا فکر میکنم از این لحاظ ترسم بر طرف شده و دوباره میتونم به مردا اعتماد کنم . الان خواستگاری دارم که 32 سالشونه ، مجردن و تا حالا ازدواج نکردن  . مهندسی معماری خوندن و الان تو یه شرکت با درآمد 3.5 میلیون کار میکنن  و ماشین هم دارن .

ما هر دومون تبریزی هستیم ولی ایشون کارشون توی تهران و به مدت 1 سال ساکن تهران هستن و بعد از ازدواج هم به خاطر شغلشون در تهران ساکن میشیم. 

من یکی از اولویت هام برای ازدواج حق تحصیل و اشتغاله ، ایشون گفتن که مانعی نداره و هر چقدر میخواین درس بخونین و منم کمکتون میکنم .

تقریبا فکرهامون خیلی نزدیک به همه . مسئله ای که منو به شک میندازه اختلاف سنی 9 سال به نظرتون مناسبه یا زیاده ؟ و اینکه من میتونم در تهران دور از خانواده زندگی کنم یا نه ؟ 

برای من که 23 ساله تو تبریزم و ترک زبانم ، تهران چه سختی هایی داره ؟ ممنونم میشم منو راهنمایی کنید

نازلی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)