با سلام
من یه دختر دارم که امسال پیش دانشگاهی میره درسش هم خوبه مشکل من اینه از دوره راهنمایی تا الان یکسره خواستگار براش میاد من و پدرش همیشه سعی میکنیم اون نفهمه و جواب منفی میدیم .
دیگه امسال که کنکور هم داره داریم روی درسش برنامه ریزی میکنیم خودش هم کل توجهاتش رو قبول شدن دانشگاه است کلی هزینه کلاس خصوصی و کنکور کردم نه آرایش میکنه و نه حتی یه اصلاح صورت نمیدونم .
چکار کنم وارد هر جمعی میشه حتی تو کلاس درس به خاطر مودبی و زرنگ بودنش جلب توجه میکنه و فوری می بینی فرادش خواستگار میاد من و شوهرم هر دو دبیر دبیرستان هستیم و شهرمون هم کوچیکه .
موندم چکار کنم میگم نامزد بشه تا دیگه کسی گله نکنه میتونه درس بخونه یا این یه سال هم صبر کنم .
از استاد دانشگاه با 14 سال اختلاف سن ادم میاد تا نظامی وشغل ازاد دار ثروتمند کارمند و...موندم تو رو خدا بگید چهکار کنم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)