سلام وقت تون بخیر

من دختر ۲۲ ساله هستم.

یه آقایی از آشنا های دورمون از من خواستگاری کردن و به گفته شون مدت هاست که به من علاقه مندند. من شناخت زیادی از این آقا ندارم ولی طبق شنیده هام شخصیت و اخلاق خوبی داره و به دل منم میشینه.

ولی این فرد معیار های مورد انتظار من رو نداره و از نظر تیپ ورزشکاری داشتن ، فن بیان و موقعیت اجتماعی به نظرم کافی نیست.( خودم موقعیت و ظاهر خوبی دارم و این انتظار رو از طرف مقابلمم دارم)

الآن مشکل من اینه یه روز به این فکر می کنم که به معیار هام تخفیف ندم و صبر کنم تا در آینده با موقعیت های مناسب تر و بهتری آشنا شم و بی جهت این آقا رو امیدوار نکنم و وقتش رو نگیرم.

یه روزم به این فکر می کنم که شاید آدم مناسبی برام باشه و اگه آشنا بشم نقاط قوت بیشتری رو ازش ببینم.

پیشاپیش بابت وقتی که میذارین مچکرم،  لطف می کنید اگه مشورتی دارید کمک کنید 

 (اگه کتاب یا مشاور آنلاین هم بشناسین معرفی کنید ممنون میشم)



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)