سلام

دختری هستم ۲۰ ساله و برادری نوجوان دارم. چند سالی هست که پدرمون رو از دست دادیم.

چند وقتیه نگران برادرم هستم، فکر می‌کنم به دلیل عدم حضور پدرم و زندگی با ما اون روحیه مردانه رو نداره.

کارهای معمول پسرها رو انجام نمی ده، علاقه نداره در جمع‌های دوستاش شرکت کنه و تمام وقتش رو در فضای مجازی میگذرونه، و حس می‌کنم از علائم بلوغ خجالت می کشه.

چند روز پیش یکی از سرچ هاش رو دیدم که خیلی به هم ریخت (در مورد تغییر جنسیت و اینکه چطور دختر بشیم) 

خواستم بدونم آقایون در سن نوجوانی این تجربه رو داشتن؟، این مسئله به قدری مهمه که بخوام با مشاور در میان بگذارم؟ برای تغییر احساسش راهی هست؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)