سلام

6 تا داداشیم ( اسپندو دود کن )، که سه تا داداش اولی من آدمهای اجتماعی و در جای خودش هم آدم شوخی  هم هستند. 2 تای اولی تا حد نسبتا زیادی میشه گفت غرور هم دارند.

از سه تای اولی، فقط دوتاشون متاهل شدند. حالا بریم سراغ چهارمی و پنجمی که من باشم. چهارمی و پنجمی (من پنجمی) اجتماعی و خیلی بشاش و بیرون برو و خلاصه رو فرمیم.

ولی ، این آخری که بحثم روشه. از وقتی متولد شده، بابا مامانم فقط میشه گفت که تا حالا نپرستیدنش فقط همینو بگم. قد و بالا و بر و رو هم که داره که این موارد دیگه بدترش کرده. چطور ؟!

این جوری که تا الان که 22 سالشه تا حالا بابا مامانم ازش کار نکشیدن !!! خیلی جزئی کار میکشن ازش. خیلی روش حساب باز میکنند. به بی عدالتی هم عادت کردیم.

خودش تعریف یکی از معلماش ( که میشناسمش، طرف مغروره و جلو همه فخر فروشی میکنه، مثلا میگه من زبان انگلیسی و فرانسه بلدم و بوکس رفتم و ... توجه پسند و مغروره )  رو هم میده.

دوست داره، کلا تا حالا یکبار دیدم با هم جمع شدن تو خونه ولی دوست صمیمی رو من بعید میدونم داشته باشه .

تا الان که 22 سالشه ندیدم مثل بقیه به طور متعادل بیرون گردی یعنی حتی تو خیابون شهرمون بره بگرده !!!

تا حالا خونه اون 2 تا داداش متاهلمون نرفته به قصد صله رحم. بلکه یک بار با یکی از داداشام رفت ( همون داداش بزرگتر بهش پیشنهاد داد بریم که قبول کرد ) یکبار دیگه هم فقط چون کلاس دانشگاهشون دیر تشکیل میشد، یه چند باری خونه یکی دیگشون موند.

سخت گیری شیک پوشی رو ماهاست که لباس شیک و قشنگ اگه بپوشیم ( خوب جوونیم دل داریم ) باید از طرف پدر و مادر بشنویم ولی واسه اون نه !!!

پدر و مادر، جلو اون اگر اشتباهی از ما سر بزنه، چه عمدا و چه سهوا خلاصه شخصیت مارو زیر سوال میبره و خلاصه تحقیر و خورد و خاک شیر میشیم.

ولی اشتباهات اونو جلو ما نمیگه که خورد و خاک شیر بشه !!! ،گرچه یه چند باری هم که داشتن تذکر و ... بهش توی یه سری اشتباهات و موارد میدادند بهشون توپیده بوده. عزتمند بزرگ شده.

خدا وکیلی حاضرم قسم بخورم که تک تک کاربرای اینجا اگر اونو ببینند قربون صدقش میرن یا میگن طرف تو خونه و اجتماع ،  کاریه و آدم مسئولیت پذیریه ( که نیست ) ، ولی پشت پرده رو نمیبینن و ممکنه اگر بعد از خوندن این مطالب باهاش ارتباط داشته باشند بعدا بگن: نه بابا اصلا بهش نمیخوره !!! (دیدم که میگم).

اینایی که گفتم هم درد و دلم بود و هم تعجبم. تعجبم از انزواش.

همه اینا رو گفتم که بگین با توجه به این مطالب، به نظر شما چه جور شخصیتی داره ؟ از انزوای تو خونه و اجتماع گریزی چی گیرش میاد ؟ یعنی 1% فکر نکرده تو آینده پشیمون میشم که چرا سالای جوونیمو وقتی که میتونستم برم از طبیعت و شهرمون و دیدن آدمای جدید، لذت ببرم چرا نکردم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)