یکی درست و حسابی منو روشن کنه...

بین دانشگاه قضا و دانشگاه امام صادق (ع) کدومش؟ فقط به سوالات زیر جواب بدین حله..  من نه درآمد پدرم جوریه که 8 سال هر سال میلیونی هزینم کنه و نه خودم کار بلدم که کار کنم خرجی دانشگاه بدم، باید دانشگاهم بورس باشه، حالا با بورسیه شدن دارم آزمون میدم و رتبه ق قبولی هم دارم. 

1. در دانشگاه قضا بعد از پایان ارشد چه بلایی سرت میارن؟ کجا میری و تا کی؟

2. بعد اتمام دانشگاه امام صادق (ع) چه اتفاقی برات میفته؟ اگر دانشجوی درس خونی باشی توی کدوم یک از چهار رشته زیر شانس گرفتن شغل بیشتره و کدوم گرایشش؟  علوم سیاسی/ مدیریت/حقوق/الهیات

3. گفتن که دانشگاه امام صادق (ع) حقوق نمیدن، یعنی هزینه کتاب و ایناش و خوابگاه با خودمونه؟ آیا وام دانشجویی هم نمیدن؟ اگر میدن چقدر؟

4. آیا اگر از حقوق امام صادق ع بخوام برم قضا باید تضین خدمت بدم؟ و آیا بلافاصله قاضی ام؟

5. خیلی شغل ها رو دوست دارم و بین شون فرقی نیست امّا از تعهد خدمت بدم میاد. این جوری آدم حس می کنه بدون اجبارا داره یه کاری رو می کنه. شهرداری هم دوست دارم. یعتی در این حد علایقم متفاوته. خلاصه با این اوصاف که اضافه کنم مذکرم، پیشنهادتون چیه؟



پیشنهاد:

میخوام رشته علوم قضایی دانشگاه قوه قضایی رو برم

شرایط قبولی و بازار کار دانشگاه علوم قضایی

پرستیژ کاری و میزان درآمد قضات چطوره ؟

چند سوال در مورد قاضی شدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)