سلام

من امسال کنکور دادم، علوم انسانی با توجه به آزمون های آزمایشی احتمالا رتبم زیر 100 میشه، سهمیه 25 درصد هم دارم، میخوام رشته علوم قضایی دانشگاه قوه قضایی رو برم، میخواستم بدونم یکی از دوستان اطلاعاتی در رابطه با

1- میزان بورسیه حین تحصیل

2- میزان درآمد قضات بعد از فارغ التحصیلی و با چند سال سابقه داره

البته من به این رشته و شغل کاملا علاقه دارم، برای اطمینان این سوال های مالی رو میپرسم، البته اطلاعات در این زمینه در نت کمه و خواهش می کنم اگر کسی از دوستان اطلاعاتی در این مورد داره لطفا بیان کنه که مطمئنا برای من و آیندگان مفید خواهد بود.


مرتبط:

شرایط قبولی و بازار کار دانشگاه علوم قضایی

پرستیژ کاری و میزان درآمد قضات چطوره ؟

چند سوال در مورد قاضی شدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)