سلام
زیر ۲۰ سال هستم با کسی که سه بار به خاطر شما خود کشی بکنه و خود زنی کنه ازدواج می کنین ؟
ویژگی های طرف مقابل:
زیر ۲۰ سال، دیپلم، بیکار، هیچی نداره، خانواده هم از نظر مالی متوسط به بالا، از لحاظ فرهنگی پایین تر هستن، خودم ندیدم ولی مامانم میگه خواهرش بد دهن هست، از لحاظ قیافه متوسط رو به بالا، خیلی مهربون، دست و دلباز، احساساتی، یه کم لجباز، درونگرا، باهوش، رک و راست و ...
بیشتر به خاطر اینکه خیلی دوسم داره فکر میکنم میتونه خوشبختم کنه البته بهش وقت بدم چون سنش کمه و نمیشه از لحاظ مالی ازش انتظار زیادی داشت هر دومونم قراره امسال بریم دانشگاه.
نکته مهم: مامانم به شدت مخالف این قضیه است .
اینم بگم من از خانوادش اصلا خوشم نمیاد فقط از خودش خوشم میاد
حالا لطفا بگین من چیکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)