سلام دوستان

یه سوال ازتون داشتم لطفا راهنماییم کنید.

من چند روزه که نامزد کردم خودم و نامزدم تقریبا همسنیم و بالای 25 هستیم. نامزدی ما بدون صیغه محرمیت و عقد هست و قرار بر این شده که بعد از ماه صفر عقد کنیم.

من یه ادم با احساسات و نیازهای عاطفی خیلی زیادی هستم در عین حال همیشه جلوی نامحرم حجب و حیا داشتم و البته کمی هم مغرور بودم اما الان واقعا به نامزدم علاقه دارم و دوست دارم باهاش صمیمی باشم.

حالا من سوالم از شما اینه که بهم بگین تو این دو ماه باید با نامزدم چه جوری رفتار کنم که در عین حفظ همه ی حرمت ها علاقه اش بهم بیشتر بشه.

یعنی چه رفتارهایی رو نکنم که احساس کنه ادم سبک سری هستم که ممکنه با همه مردها همین جور باشه یا بر عکس فکر نکنه ادم سرد و یا مغروری هستم.

از همه شما مخصوصا اقایون خواهش میکنم نظراتشون رو بگن و راهنماییم کنن چون واقعا کسی رو ندارم که راهنماییم کنه و از طرفی هم به این اقا علاقه مندم و دوست دارم که اونم روز به روز علاقه اش به من بیشتر بشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)