با سلام به دوستان خانواده برتر

پسری مجردم با موقعیت مناسب تحصیلی شغلی و اجتماعی با 31 سال سن . از وقتی که خوب خودم را شناختم یادم میاد که تو فیلم و سریالها یا تو خیابون و دانشگاه همیشه شیفته و مجذوب چهره های معصوم و خاصی میشدم که چهره شون تکراری و مصنوعی نبود یا بهتر بگم خیلی خانومی بودند که مثالش میشه خانم لیلا حاتمی که تو چهره شون معصومیت و سادگی و خانومی دلربایی موج میزنه و یا هنرپیشه معروف سینمای جهان با لقب " آخرین معصوم سینما " یعنی خانم آدری هپبورن .

سالهاست که با فیلم و نقش های خانم لیلا حاتمی و یا فیلم های دهه 60 میلادی خانم آدری هپبورن زندگی کردم و همیشه آرزو داشتم که در زندگی آینده م با دختری شبیه اونها روبرو بشم و وارد زندگیم بشه .

میدونید حس میکنم خانم هایی با این مشخصات ظاهری خیلی ساده و بی ریا و وفادار و فوق العاده مهربون و اصیل و باوقارند. ولی متاسفانه با داشتن آمادگی های لازم ازدواج نتونستم اونی که بش فکر میکنم  و میتونه منو مجذوب خودش بکنه رو پیدا کنم .

حالا بنظر شما در حالیکه میدونم دوست دارم همسر آینده م چهره معصوم و ساده و دوست داشتنی شبیه خانم لیلا حاتمی و یا آدری هپبورن داشته باشه اینو بی خیال بشم و به حرف دلم گوش ندم و فقط با منطق ازدواج کنم یا اینکه امیدوار باشم و بیشتر برای پیدا کردن دختر رویاهام تلاش بکنم ؟ 

صرفا جهت اطلاع دلواپسان سوال کننده :

در رابطه با ازدواج, مطالعه و تحقیق و مشاوره های پیش از ازدواج رفتم و به ارزشها و باورهای مذهبی در زمینه ازدواج اعتقاد دارم . پس لطفا با قضاوت های سطحی سعی نکنید نصیحتم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)