سلام
اینکه شوهرم حرفی که میزنه رو حرفش واینمیسه! اوایل این اخلاقشو نمیدونستم الان دیگه کامل میدونم! مثلا میگفت فلان چیزو واست میخرم یا مثلا مراسم عروسی رو فلان موقع میگیربم تماس تلفنیمون رو فلان کنیم و از این موردا که من دیگه هر وقت قولی میده دیگه تو دلم اعتمادی به قولش ندارم .

البته اینا مواردی بوده تا حالا که من میتونستم چشم پوشی کنم! حالا میخوام شما بفرمایید چطوری که ناراحت نشه و به غرور و اقتدارشم برنخوره این رفتارش اصلاح شه!

من فقط میخوام حرفی که میزنه پاش وایسه و بتونم بهش تکیه کنم و احساس امنیت کنم والا مثلا واسه من اصلا مهم نیس قول مثلا خریده چیزی رو بده و بعد نخره و به رو خودش نیاره!

من که اصلا به روش تا حالا نیاوردم ولی خودش میدونه حافظه من تو این موردا قویه و هر حرفش کاملا تو ذهنم ثبت میشه!

من الان نگرانیم از آینده و مسایل مهمتره و مورده دیگه اینکه دوست داشتن منم واسش مثل موردای دیگه نباشه و بعدا دلش بزنه و پشیمون بشه و احساسی تصمیم گرفته باشه!

آخه موقعی که قولایی میده و زیرش میزنه خودم متوجه میشم کاملا از روی احساساته و تو دلم بهش بها نمیدم و وقتیم دیگه مدتها میگذره خودشم اصلا در مورده قولی که الان زده زیرش هیچ هیچ صحبت و توضیحی نمیده! بنظرتون علت این توضیح ندادن  یا عذرخواهی نکردنش چیه؟
خیلی ازتون ممنونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)