سلام دوستان

من جدیدا با این سایت آشنا شدم.دو تا سوال دارم که امیدوارم کمکم کنین.

1.من دانشجوی اواخر کارشناسی هستم.فقط یه برادر بزرگ تر دارم که معلوله

شبا حس میکنم که به آلتش دست میزنه و نفس های کشدار و عمیق میکشه.

من اصلا نمیدونستم خودارضایی چیه!ولی با مطالبی که اینجا خوندم یه چیزایی دستگیرم شد و فکر میکنم کار برادرم خودارضاییه.چون ایشون معلول هستم و با جامعه و اینترنت و ... سر و کار ندارن فکر نمیکنم در مورد مسائل جنسی و خودارضایی درک درستی داشته باشه.

من سرپوشیده 1-2 بار باهاش حرف زدم و گفتم که این کار گناهه ولی بعضا بازم میکنه.

من چیکار کنم؟؟؟چطوری باید بهش بگم اینکارو نکنه؟؟؟


2.میخواستم نظر آقایون رو در مورد دختری که از لحاظ ظاهری متوسط رو به بالا و از لحاظ مالی متوسط به پایینه چیه؟؟؟

خدا رو شکر من نماز و روزم کامله.چادری نیستم ولی حجابم همیشه طوریه که جلب توجه نکنم.بیرون آرایش نمیکنم و موهامو هیچ وقت یه ذره هم دیده نمیشه.

حالا میخواستم ببینم با این وضع مالی پدرم و وضع برادرم کسی حاضر میشه باهام ازدواج کنه؟؟؟

نگین که وضع مالی مهم نیست که امروزه اولین کاری که خانواده آقایون میکنن به خونه و زندگی پدر دختر نگاه میکنن و همه اینو میدونیم.

لطفا جوابای معقول بدین نه دلداری...

پیشاپیش از همتون تشکر میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)