سلام
دوستان با دختری میخواهم ازدواج کنم که رفتارهای بخصوصی دارد.

مثلا یک دفعه از کوره در میرود ( مانند کسی که از چیز دیگری ناراحت است و ناراحتی اش را بی دلیل بر سر کس دیگه ای خالی میکند) مثلا خوب است در صحبت کردن با هم ولی یکهو ناراحت میشود و می گوید اصلا تو را دوست ندارم و اصلا مایل به دیدنت و حتی فکر کردن بهت نیستم ولی یکم که صحبت میکنیم دوباره عادی میشود و خوب میشود.

نکته ی دیگر این است که با اینکه ایشون در دانشگاه ما نیستند ولی خیلی از هم دانشگاهی های بنده رو میشناسن و حتی گاها شده است که گفته که من باهاشون صحبت هم کردم در نرم افزارهایی مثل لاین و تلگرام و ... .

 فکر میکنم ممکن است بعد از ازدواج هم ایشون روابطی مثل هم صبحتی با دیگران و ... رو عادی بدونن در صورتی که برای بسیاری از شوهران و افرادی مثل من وقتی کسی ازدواج میکند خوب کلا اینی که با کس دیگه ای هم صحبت بشه از بین میرود.

میشه کمی راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)