سلام
من چند سالیه عذاب وجدان دارم. ماجرا بر می گرده به ده دوازده سال پیش. من یه خواهری داشتم که یک سال از من کوچکتر بود. ما اون موقع حدودا دوازده سیزده سالمون بود.

رابطه ی من با خواهرم زیاد خوب نبود و ما با هم خیلی نمی ساختیم و زیاد قهر می کردیم. و اکثرا هم تقصیر من بود و من خیلی به ایشون خوبی نمیکردم .

تا این که ایشون ناگهان به رحمت خدا رفت و من خیلی عذاب وجدان دارم. از همون موقع خیلی براش نماز و دعا و قرآن خوندم و از رفتار اون موقع هام پشیمونم به نظرتون اون منو بخشیده و این که برای این که این مشکلم بر طرف بشه چی کار کنم؟

"محمد"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)