با سلام به همه عزیزان سایت

یه سوالی هست خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده

من الان حدود 27 سالمه تو یه شرکت برگی مشغول کارم که بیشتر خانوادها رفتو امد دارن و من باهاشون به طور مستقیم ارتباط دارم من همیشه با هر کدوم از خونوادها برخورد داشتم بیشتر خانمهاشون هرگز نمیتونستم به طور مستقیم باهاشون یعنی چه جوری بگم چشم تو چشم یعنی راحت حرف بزنم و همیشه خودمو تو رابطه کاریم سنگین میگرفتم ولی الان میخوام ازدواج کنم مشکلی که هست همیشه همکارام میگن با این طرز برخوردت همه فکر میکنن تو از خود راضی هستی .

ولی من اینجوری نیستم هرگز کبر و غرور نداشتم ولی با جنس مخالفم نتونستم هرگز زاحت باشم مخصوصا دختر همیشه سر به زیر بودم اونها میگن با این برخوردت نمیتونی دل کسیو برا ازدواج به دست بیاری راحت تر باش بگو بخند کن و.....ولی من نمیتونم در عین حال با همه مهربون برخورد میکنم ایا به نظر شما خانها و دختر خانم های سایت این برخود من بده یا اشتباش ایا حرف اونها درسته من برخوردمو عوض کنم راهنماییم کنید تو رو خدا موندم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)