سلام و صد سلام

ایام به کام دوستای خانواده برتر

یه کلمه بهم بگید با آدمای حسود  و بد دل چه کار کنیم؟

واقعا دیگه خسته شدم از دست فامیل های بد دل ...

مثلا وقتی برای خونمون وسایل نو میخریم میان میبینن رنگ میدن رنگ میگیرن رنگ عوض میکنن میخوان بترکن انگاری خخخ

ما اصلا اهل پز دادن و این ها نیستیم ولی نمیدونم چرا برخی از فامیل از پیشرفت ما ناراحت میشن...یا مثلا برای خواهرم خواستگار اومده بود بعد این فامیل ما فهمید اومد خونه ما هرچقدر که میتونست از خواستگاره بنده خدا بد گفت ( همه حرفاشم دورغ بود)فقط بخاطر اینکه مارو منصرف کنه از ازدواج خواهرم...آخه واقعا نمیتونم هضم کنم رفتار همچین آدم هایی رو .

 آخه خواهر من ازدواج نکنه و بمونه تو خونه باباش، یا مثلا ما اصلا برای خونمون وسایل نخریم مبل نخریم فرش کهنه مون رو عوض نکنیم ....خب چی گیر اینا میاد؟؟ مگه نه اینکه برای خانه همسایه روشنایی آرزو کن قطعا حوالی خانه تو هم روشن خواهد شد...کو گوش شنوا آخه.....

بعضی وقتا میخوام به خانوادم بگم با اینجور فامیل ها قطع رابطه کنیم ..بعدش میگم وللش دنیا ۲ روزه . چیکار کنم کمتر از حسودی و بد دلی و بخیل بودن برخی افراد کمتر حرص بخورم؟

راستی از بس اینجا آدم خوش قلب با ذات پاک و مهربون دیدم از بس دیدم اینجا همه برای هم خوشی و خوبی آرزومندن ، از دور و اطرافی هام خسته شدم و بدم میاد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)