سلام
یه مسئله ای فکرم رو چند روزه مشغول کرده . من یه پسر حدود 22 ساله ام لیسانس دارم و الان دارم یه جایی فعلا شاگردی میکنم و حقوق حدود 500 میگیرم . البته این کاری که مشغولم یجور صنعته و تا چند وقت دیگه اوستا میشم .

خب من فعلا که تو این کار هستم و به دنبال یه کار خوب مربوط به رشته ام هستم . اگر یه کار پیدا بشه مربوط به رشته دانشگاهیم حدود یک میلیون شاید بدن .

خب من باید حدود 6-7 سال با پس انداز ، یه پولی جمع و جور کنم تا بتونم برم سر خونه زندگیم ! یعنی 6-7 سال صبر کنم (البته اجرش پیش خدا محفوظه )

من الان خیلی احساس نیاز به همسر میکنم ، از هر لحاظی . میخوام دوستان از تجربیاتشون یه راهکاری جلوی پای من بذارن تا بتونم خیلی زودتر ازدواج کنم .

بعضی ها درآمد پدرشون بالاست و سرمایه دارن خب خیلی راحت یه شبه هزینه رو جور میکنن ، بعضی ها سالها پس انداز میکنن ، یه سوالی پیش میاد اونایی که چیزی ندارن واقعا چیکار میکنن ؟؟

بنظرتون با همین وضعیت فعلیم برم جلو خوبه ؟ راستی اگر تجربیاتی از وام گرفتن دارید مربوط به ازدواج هست بگید . مراحلش رو بگید . اصلا میشه راحت گرفت ؟؟ کدوم بانک باید رفت ؟ و غیره .

دوستان لطف میکنید ریز به ریز صحبت های منو نقد کنید و جواب بدید .

یاعلی . چاکریم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)