سلام خدمت دوستان

من دختری ۱۹ ساله هستم که خیلی به کتاب علاقه دارم و البته کمی هم می‌نویسم و شعر میگم. اگر اسمش رو بشه شعر گذاشت، راستش خیلی از دوستان من بهم اصرار دارن که کتاب بنویسم با اینکه من خودم رو یه آدم خیلی معمولی با اطلاعات معمولی می دونم و فکر می‌کنم باید کتابی که می‌نویسم خیلی عالی باشه و واقعاً به درد یکی بخوره! یا لااقل شعرهام رو غریبه‌ها هم دوست داشته باشن.

شما برای کتاب نوشتن معتقد به سن خاصی هستید؟، یعنی باید به چه سطح از تجربه برسم که بتونم شعرهام رو چاپ کنم؟، و اینکه شرایط چاپ کتاب چیه؟  

از اون جایی که ایرانی ها کم کتاب میخونن و البته آثار بی کیفیت هم زیاد هست!، من نمی خوام یه چیز کسل کننده بنویسم. می خوام نظر شما رو هم بدونم چون نه اینستاگرام و کلاً راهی دارم جز این سایت که بقیه بتونن کمکم کنن.

 اگر سوالم ثبت شد چند تا از شعرهام رو می‌فرستم توی کامنت ها

ممنون میشم کمکم کنید.


پیشنهاد:

گوشه دنج میخانه نتوان برد، آن گنج امانت که در نزد تو باشد

نظر و عقیده شما درباره این شعر چیه؟

معرفی کتاب شعر "اقلیت"

میخوام کتابچه ی شعرم رو آتیش بزنم...

شعرسرایی علی جون خطاب به خانواده برتری ها

گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود

عشقی که تو شعرهای سعدی و مولانا و شهریار میخونیم خیالیه؟

شعر خسته ام مثل ... از سیمین بهبهانی

کتابی سراغ دارید که اشعار مولانا رو شرح داده باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شعر و شاعری (۱۳ مطلب مشابه)