سلام

من دانش آموزش سال دوازدهم ریاضی هستم و قصد دارم مهندسی کشاورزی بخونم، در واقع پدربزرگم کشاورزه و به طور بروز کشاورزی میکنه و منم 6 سالی میشه که تابستون ها پیش پدر بزرگم کشاورزی میکنم از اون جا علاقه مند شدم، می خواستم بدونم بازار کار خوبی داره یا تلاشی برای مهندسی کشاورزی نکنم؟

ممنون میشم راهنماییم کنید.

مرتبط:

آینده شغلی و بازار کار رشته های ریاضی برای دختران

نوع انتخاب رشته و فرصت شغلی برای دختران ریاضی

کدوم رشته دانشگاهی گروه ریاضی برای دخترها مناسبه؟

کدوم یکی از رشته های ریاضی بازار کار و درآمد تقریبا خوبی داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)