سلام
من امسال کنکور ریاضی دادم ولی مطمئن نیستم که چه رشته ای بخونم . میشه بگید کدوم یکی از رشته ها بازار کار و درامد تقریبا خوبی داره؟
خودم برق رو خیلی دوست دارم ولی حس میکنم رشته های مهندسی محیط و بازار کارشون زیاد واسه یه دختر خوب نیست . دارم پشیمون میشم از اینکه رشته ریاضی خوندم .
خیلیا هم بهم میگن بمونم سال 96 کنکور تجربی بدم ... با اینکه میدونم تجربی اینده ی بهتری داره ولی میترسم . واقعا نمیدونم کدوم بهتره ؟
تو رو خدا راهنماییم کنید .

مرتبط:

آینده شغلی و بازار کار رشته های ریاضی برای دختران

نوع انتخاب رشته و فرصت شغلی برای دختران ریاضی

کدوم رشته دانشگاهی گروه ریاضی برای دخترها مناسبه؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)