سلام

خیلی وقته دنبال کسیم که باهاش حرف بزنم چند بار اومدم این سایت ولی غرورم اجازه نداد سوال بپرسم ولی دیگه خسته شدم .

یه سال پیش از یه دختر خوشم اومد و ... بعد از چند ماه بهم گفت که قبل من با یکی دیگه بوده و ازم خواست که از زندگیش برم بیرون تا قبل این که خود اون پسره بهم زنگ بزنه و بخواد امار دختره رو بگیره فک میکردم شوخیه چون اصلا همچین ادمی نبود  .

خلاصه یه ماهی گذشت اون یه ماه چون زیاد وابسته نشده بودم برام راحت بود بعدش بازم برگشت و بهم گفت که منو بیشتر دوس داره و ... خلاصه منم خر شدم چند بار دیگم تموم کرد باهام و هردفعه با یه بهونه ای برگشت .

از سه ماه پیش رابطمون به اوجش رسید تا جایی که امکان نداشت من چیزی بخوام و اون نه بگه اگرم نه میگفت با ده دقیقه حرف زدن میشد راضیش کرد ولی هیچوقت کاری نکردم که پشیمون بشم فقط دوس داشتم ببینم که انقدی دوسم داره که برام هر کاری کنه یا نه .

شاید اونم میدونس من کاری نمیکنم واس همین راضی میشد به هر حال بهم گفته بود با پسری که قبل من باهاش بوده رابطه نداشته حتی دست هم رو نگرفتن ولی بعدا با سوتیای که داده بود اعتراف کرد قبلا همو بوسیدن .

بگذریم که من بازم بخشیدمش نمیدونم چرا این دخترو انقد دوسش دارم الانم یه ماهه خبری ازش نیس گر چه تموم نکردیم ولی نه زنگ زده نه اس ام اس داده منم دیدم اون پا پیش نذاشته کاری نکردم .

خدا رو شکر کاریم نکردم که پس فردا  بعد تموم شدن رابطه عذاب وجدان بگیرم ولی خدایی خیلی دوسش دارم سوالم اینه این رابطه ادامش به ضررمه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)