سلام

یه سوالی دارم که فکر میکنم بیشتر داداشای گلم بتونن راهنمایی و کمک کنن البته اگه خانوما هم نظری داشتن خوشحال میشم نظر بزارن

راستش من به مدت دو سال و نیمی هست که به علت یه سری مسایل که ازدواجمون ممکن نمیشه با پسری دوستم و قصدمونم تا جور شدن شرایط ازدواج هست ( نمیخوام در این زمینه نظری بدین که کارم درسته یا نه) بیرون میریم ارتباط تلفنی داریم و رابطه مون تا حالا در حد بوس و بغل بوده حتی لب گرفتنی در کار نبوده یعنی خیلی شده که تو فضایی بودیم که تحریک شده اما خودشو کنترل کرده .

از نظر من رفتاراش میگه که منو دوس داره البته نمیدونم چون من دوسش دارم اینجوری فکر میکنم یا واقعا اینطوریه

چند تا رو مثال میزنم :اینکه تو هر موقعیتی که بتونه تو مهمونی، سرکار، سرکلاس بهم اس میده( در صورتی که دوستام میگن کمتر پسریه که به اس دادن و دایم گوشی دستش بودن علاقه داره) احترام میذاره بهم در ماشین و باز کنه و من اول وارد شم و این چیزا، هر چیزی که گفتم و نظری داشتم که مثلا بعدها این کارو بکنیم قبول کرده، با اینکه اوایل سرکار نمیرفت و پول زیادی نداشت مثلا  20 تومن تو جیبش بود همه ی اون پولو خرج تفریح روزی که بیرون بودیم میکرد و از این قبیل چیزا .

قسمت اول سوالم اینجاست که شما هم فکر میکنین منو دوس داره؟ و برای دونستن این موصوع باید به چه موارد دیگه ای توجه کنم .

قسمت دوم سوالم اینه که یه مدته سرکار میره و من احساس میکنم که رابطمون از همون موقع تغییر کرده یعنی احساس میکنم به من کم توجه شده که خودش میگه اینجوری نیست و بخاطر مشکلات کاری و مالیه و ذهنش خیلی مشغوله .

اما مشکل من چیز دیگه اس . چند مدت پیش تو فضایی قرار گرفتیم که میگه نتونستم خودمو کنترل کنم و کار یه ذره به جاهای دیگه رسید البته نه به رابطه داشتن منظورم فراتر از رابطه همیشه اس در حد لمس .

و بعد که من خیلی ناراحت شدم و اعتراض کردم گفت که واقعا نتونستم خودمو دیگه کنترل کنم ( اینم بگم که از نظر ظاهری هیکل خوب و قیافه خوشگلی دارم ) حالا میخوام بدونم حقیقت رو میگه و واقعا کنترل مشکل بوده ؟

ایا میتونم اعتماد کنم بازم بهش از جهتی که من فکر میکنم ناراحتی من براش مهم نبوده و فقط به لذت خودش فکر میکرده و اون میگه که نه من اون موقع هیچی متوجه نشدم و اینطور نیست که تو برام مهم نباشی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)