با سلام خدمت دوستان عزیزم و کاربران وبسایت خوانواده برتر

اسمم امیده 19 سالمه پارسال کنکور دادم قبول نشدم اخرای تابستون بود با یه دختر اشنا شدم خیلی دختر خوبیه خوانوادهامون خیلی شبیه همن خیلی همدیگرو دوست داریم .

عزیزی که اینو میخونی عاجزانه ازتون خواهش میکنم که کمکم کنید . داستان از این قراره که تابستون به دلیل قبول نشدن تو کنکور خیلی نارحت بودم به هر دری میزدم خیلی دلم تنگ میشدم من درس خون بودم اما کنکوری درس نخوندم بخاطر این بود که قبول نشدم خلاصه .

بعد اشنایی با اون دختر که 4 سال ازم کوچکتره خیلی به زندگی امیدوار شدم خیلی دختر خوبیه با منطق انگار 20 سالشه اینقدر فهمیده و خوب میدونم یکم زود عاشق شدیم تو رو خدا ما رو منع نکنید ما عشق پاکی داریم خیلی همدیگرو دوست داریم بعد اشنایی با اون خیلی خوش حال بودم گفتم بهترین دختره خدایا ازم نکنیش خیلی نارحت بودم از این بابت رابطه مو با خدا خوب کردم نمازمو خوندم رابطم خیلی خوب شد رسیدم به حقیقت این سخن خدا (الا بذکر الله تطمئن القلوب = تنها با ذکر خدا دل ارامش میگیرد) خیلی غم اندوه خوردم دختره خیلی خوبیه بخدا .

در حدی ما همدیگر دوست داریم که بعضی وقتا میگم من لیاقت این دخترو ندارم خلاصه دختره درس خونیه خوانده عالی اخلاق خوبی داره منم پسره معمولی هستم اهل دوست دختر اینا رو نیستم اصلا این کارا رو نکردم اما تقدیر بود چی بود از یه طریق باهم اشنا شدیم .

تو فکر بودم گفتم یه بار انسان عاشق میشه خدا رو شکر من با همه وجود دختره رو دوست دارم عاشقشم براش هر کاری میکنم به خدا توکل کردم گفتم امسال میشینم درسمو خوب میخونم انشاء الله یه رشته خوب قبول شم فعلا تحصیلاتم یکم خوب بشه بذار دختره نارحت نشه .

خدا رو شاهده تنها دلیل نشستن من برای دوباره کنکور دادن فقط دختره بود خوبم درسمو خوندم اماده کنکور هستم توکل به خدا انشاء الله قبول شم ولی یه چیز هست خیل ازارم میده اونم اینه اگه قبول نشم دانشگاه خیلی برام بد میشه خیلی مطمئنم نارحت میشه .

شما فکرشو بکنید هر دختری ارزو داشتن یه پسر که تحصیل خوب داشته کار خوبی داشته باشه همین براشون بسته زیاد نمیخوان اما اگه قبول نشم  وجدانم ناراحته میدونم اگه دلش نارحت میشه که من دانشگاه قبول نشم تو اینده با کارو زندگی به مشکل بر میخورم .

اما من تلاشمو کردم دیگه خدا میدونه چی میشه ؟ برام خیلی سخته یعنی میدونم اگرم قبول نشم با دل عاجزی دختره بازم منو قبول میکنه برام خیلی سخته خیلی نمیدونم درک کنین یا نه اما من اینقدر دوسش دارم میگم بذار من زندگیم نابود بشه نه تو و من شاید انسان تحصیل کرده یا پولداری
نباشم اما نمیتونم یعنی حق ندارم جلو انتخاب تو رو بگیرم مجبورت نمیکنم منو انتخاب کنی شاید یه ملاک هایی یه ارزوهایی یه حرف هایی داشته باشی .

من فعلا بعضیاشون یعنی ملاک تحصیل رو ندارم و چیزایی دیگه اما مطمئنا بعد زندگی براش هر کاری میکنم . خیلی گیج شدم خیلیی تو رو خدا کمکم کنید ماجرامو براتون گفتم خودم قصد دارم این طور بگم اگه قبول نشم .

بگم دختر گل من دیگه دانشگاه قبول نشدم شاید یه مشکلاتی برام پیش بیاد تو اینده من نمیتونم تو رو بدبخت کنم دوست دارم و همیشه دوستت خواهم داشت اما گیجم نمیشه تو از دل نارحت بشی و از سر مظلومیت من یا منت گذاشتن رو من بمونی میخوام فکراتو بکنی .

اگه میتونی با من بسازی تو اینده بمون اگرم نمیتونی با من باشی هیچ جای گله ایی نیست مشکل از منه حق با تو دوست دارم هر چقدر میخوای فک کنی جوابمو بهم بدی .

خلاصه این نظر خودمه خیلی نارحتم دوستان خیلی خواهش میکنم اگه میتونید منو کمک کنید

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)