سلام

خسته نباشید

اگه میشه به درد دلم جواب بدین چون بد جوری تنهام. من چند وقته با یه دختر خانومی اشنا شدم. چهار سال با هم بودیم. رفاقت پاکی داشتیم. بعد من بهشون پیشنهاد ازدواج دادم. تو این بین من مادرمو از دست دادم. بعد فوت مادرم پدرم دوباره تجدید فراش میکنن و از اون خانم بچه دار میشن.

خلاصه من در مورد ازدواج خودم با پدرم حرف زدم و گفتم که بابا پشتم باش و تنهام نذار. بعد از اینکه جلسه اول خواستگاری رفتیم یهو زد زیر همه چیز گفت من پول ندارم.

حتی بیچاره خانمم راضی شده برا لباس عقدش یه لباس ارزون بخره بازم با این شرایط پدرم میگه ندارم. شغل پدرمم کارمند دفترخانه هستن. الانم دختری که چهار سال میخواستمشو دارم از دست میدم. واقعا نمیدونم چیکار کنم.

اگه میشه پای درد دلم بشینید ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)