سلام

دختری هستم زیر 25 .یکی از دوستانم و شوهرش منو به یکی از اشناهاشون معرفی کردن .مامان و خواهر پسره منو  دیدن و مثل اینکه راضین  ولی مثل اینکه پسره منو ندیده به خاطر همین منو و با دوستم و شوهرش بیرون دعوت کرد تا باهم اشنا بشیم ولی نرفتم بیشتر از سر خجالت .

بعدشم اشتباها گمون کرده بود من مریض شدم به خاطر همین فکر کنم از شوهر دوستم شمارمو گرفته پیام داد که میخاد با هام اشنا بشه و همدیگرو ببینیم ولی بهش گفتم من تا حالا با هیچ پسری قرار نداشتم الانم که جواب پیامتو میدم به خاطر تعریف کردنای دوستم و شوهرشه که گفتن پسره خوبی هستی  اونم گفت چقد خوبه که با حیایی و دیگه نه بهم رنگ زد نه پیام داد .

حالا من چن سوال داشتم

الان اگه من بهش پیام بدم که همدیگرو ببینیم زشت نیس و فکر بد نمیکنه چطور دختری بود که زود اومد سر قرار اخه نسبتا مذهبیه ؟

اگه قرار گذاشتیم دوتایی باشه یا دوستم و شوهرشم باشن ؟

نیاز هس خونوادم در جریان باشن یا مثلا شماره بابامو بدم به پسره تا زنگ بزنه ؟البته خواهرم که ازدواج کرده در جریانه میگه باهاش قرار بذار ولی دوستتو و شوهرشم باشن .

تو قرار اول اصلا ارایش نکنم یا یه ته ارایش داشته باشم ؟

راستش هم چون تا حالا بایه پسر قرار نداشتم مضطربم هم اینکه میترسم به دلش نشینم چون بعدش داغون میشم به خاطر همین میگم قرارمون دوتایی باشه بهتره  حداقل پیش خونوادم یا دوستم ضایع نمیشم  از طرفی نمیخوام از دستش بدم چون به نظر پسره خوبیه

لطفا به همه ی سوالام جواب بدین. ممنون از لطفتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)