من قبل از عید یه پست گذاشته بودم به اسم دنیای بعد از طلاق چقدر بده دوستانم لطف کرده بودند جواب داده بودند مشکل من بد دهنی و فحش دادن همسرمه ما ده سال ازدواج کردیم هر دومون دکتری داریم شغل خوب داریم درامد خوب داریم همسرم از همه لحاظ خوبه مرد زندگیه ولی زود عصبانی میشه فحش میده به قران دیگه بریدم کاش همسرم کارگر بود با ماهی ۵۰۰ هزار ولی خوش اخلاق بود کاش من نمی تونستم مارک بپوشم ولی همسرم مهربون بود.

آقایون بهم بگن اگه یه مرد واقعا زنشو دوست داشته باشه بهش فحش میده همسرم میگه دوست دارم . جوابتون برام حیاتیه . خانومام بگن اگه از لحاظ مالی مشکلی نداشتید و از طرف خانوادتون  حمایت بشید ایا میمونن و هر روز تحقیرو تحمل میکنن من یه پسر ۴ دارم که عاشق باباشه و همسرمم براش میمیره ولی به امام حسین دیگه صبر ندارم .

مشاورم رفتیم فایده نداشت همسرمم میگه من همینم عوضم نمی شم تو منو عصبی نکن حرف گوش کن باش تا من فحش ندم دیکتاتوره .

قبل عید گفتم طلاق جا خورد ولی گفت اگه تصمیمت جدی زودتر طلاق بگیریم من برم با یه زن دیگه تا جوانم . خیلی غصه خوردم آشتی که کردیم گفت از سر لجبازی گفته ولی من دلم شکست .

تو رو خدا اقایون بگن شما اگه زنتون دوست داشته باشید کلامی آزارش میدید



مطلب مشابه :

حرف های آزار دهنده شوهرم موقع رابطه جنسی




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)