سلام

اول از خودم بگم واسه اینکه شرایط منو بهتر بشناسید . من یه پسر 23 ساله ای هستم که سو سابقه یا شخصیت بدی تو محل و فامیل ندارم، خانواده من هم ادمای ابرو داری هستند .

از نظر تحصیلی فعلا لیسانس گرفتم، ترم جدید از مهر، البته نمیدونم ادامه بدم یا نه . از نظر تیپ و قیافه، خیلی به این موضوع حساس هستم و همیشه تمیز و مرتب میرم بیرون، بدنسازی هم کار کردم، چهرمم بد نیست، خوبه قدمم 183، چون مردم به ظاهر اهمیت زیادی میدن .

به لطف پدرم خانه دارم، ماشین هم خودم خریدم، کار هم که دارم، حقوقم هم خدا رو شکر خوبه، یعنی کفاف زندگی چهار نفره رو میده . دیگه که نمازم رو میخونم، آدم مردم آزاری نیستم، ولی زیاد مذهبی نیستم . مسلط به زبان . نرم افزار های مهم و کاربردی از کامپیوتر رو هم بلدم، یه فن دیگه (تعمیرات موبایل) با مکانیکی بلدم که اگه کار گیرم نیومد یه چیزی بلد باشم و مخارج مکانیکی هم بالاست خودم یاد گرفتم .

روحیه ای نرمال رو به لطیف دارم، اهل دعوا و داد و بیداد نیستم ولی حقم رو میگیرم . چون دوست دختر نداشتم علاقه زیادی به ازدواج دارم و تصمیم دارم آدم خوبی با همسرم باشم، از طرفم توقع زیادی هم ندارم .

آدم با حیا و با گذشته ی خوب و خانواده دار و چهره ای که به دلم بشینه با اخلاق خوب و دست پخت خوب و تحصیلات حداقل دیپلم، نمازش رو هم بخونه، اهل پیشرفت باشه و شاد و شوهر دوست، وضعیت مالی پدرش هم مهم نیست فقط حلال خور باشه . و هم چنین با ادب و صبور ( چون مرد ها یه وقتایی بد عصبانی میشن که اون لحظه فقط به صبر و خنده ی همسر احتیاج دارند).

مادرم یه دختری رو معرفی کرده . ایشون تمام ملاک های منو داره فقط یه سری مشکلاتی این وسط هست ؛

مهم ترین آن اینه که ایشون پزشکی میخونه ( چشم پزشکی )، قاعدتاً اگه بره سر کار ( با کار مشکل ندارم و چشم به پولش هم ندارم، با برنامه ریزی هم شام و ناهار درست میشه ) حقوقش دو برابر من میشم راحت . تحصیلات ش هم که بیشتر از من خواهد شد . تازه شانس بیارم تو این رفت و آمد ها تا سر کار کسی مزاحمش نشه یا مثلا پاش نشکنه و ... از نظر مالی از ما پایین تر هستند .

شنیدم میانگین سالی شیش - هفت تا خواستگار هم داره . سوال اصلی ؛

ایشون بعدا سرم منت نخواهد گذاشت؟ آدم مغروری نخواهد شد؟ به فکر جدایی نخواهد افتاد ؟ خانم هایی که پزشکی خوندن یا مواردی از این قبیل که تو فامیل شما پیش اومده رو بگید لطفاً .

با تشکر از صبر و حوصله ی شما بزرگواران

دعوا هم نشه، ممنون از همه ، اجر شما با خدا


مطالب مرتبط :

نقش وضعیت مالی دختر در نوع زندگی زناشویی

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)