سلام
راستش تو یکی از پستا یه دختر خانومی پرسیده بودن که اگر پسری رو در رو باهام صحبت کرد چی بگم و چند تا موردم گذاشته بود
من میگم پسر ۲۴ ساله ، اگه بخام برم جلو چی بگم!
۱ - ی راست حرفمو بهش بگم ؟
۲ - مقدمه چینی کنم بعد بهش بگم ؟
۳ - بهش از حد عشق توضیح بدم مثلن بگم خیلی میخامت و تمام فکرمی و ... ؟
۴ - اول باهاش ارتباط برقرار کنم بعد بهش بگم ؟
اصلن چی بگم؟
نمیدونم خیلی سخته برام به کسی که نمیدونم در مورد من چی فک میکنه بگم دوست دارم!!!
اگر گزینه های دیگه هم هس دوستان کمک کنن لطفن
ممنونم
نمیخوام بعدش بگم بد حرف زدم ، نه شنیدم حداقل با آمادگی برم جلو نه هم شنیدم بگم حتما خوشش نیومده ازم و بخاطرش خودمو ملامت نکنم!
من میخام اول بشه باهم آشنا شیم ،  بعدش انشالله شما هم دعوت شین!!!
‎‎:-)‎


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)