سلام
من حدود 5 سال ازدواج کردم و الحمدالله زندگی خوب و خوشی رو داشتم ... چند روز پیش احساس کردم همسر وقتی اس ام اس گوشیش رو داره چک می کنه نگران شد و سریع پاکش کرد ....
همش توی فکر می ره وقتی باهاش صحبت می کنم حواسش نیست  ... یک روز هم  که گوشی مدام زنگ می خورد قطع می کرد  ... وقتی هم ازش می پرسیدم چیزی شده می گفت نه ....
بالاخره اینقدر به نظرم نگران کننده اومد که وقتی یک روز گوشی دم دست بود علیرغم میل باطنیم گوشی رو چک کردم ... دیدم یک شماره سیو نشده است وقتی که با یه خط دیگه به شماره زنگ زدم یه خانوم بود راستش خیلی ناراحت شدم ...
هم از اینکه این طرف کیه و داستان چیه و هم اینکه چرا شوهر چیزی بهش نگفته .... باهاش سر سنگین شدم ... هر چی هم ازم پرسید چی شده نتونستم چیزی بگم ...
آخه روم نمیشه بهش بگم گوشی رو چک کردم و از طرفی نمی تونم این موضوع رو نادیده بگیرم ...
میشه لطفا راهنمایی کنید چطوری موضوع رو عنوان کنم ؟؟!!
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)