با سلام

پسری ۲۶ ساله لیسانس کارمند هستم . خانوادم تو یه شهر دیگه و من بخاطر کار تو یه شهر بزرگ زندگی میکنم .

عاشق دختری همسن خودم که فوق لیسانس میخونه هستم که ازم ۸ ماه بزرگتره و یه جورایی از محل کار باهاش اشنا شدم و حدود ۳ ساله زیر نظرش دارم ۷ ماه قبل کم کم بهش از طریق مسائل کاری نزدیک شدم و تقریبا با هاش اشنا شدم ولی نه دوستی بعد از ۴ ماه بهش مستقیما پیشنهاد اشنایی البته به قصد ازدواج دادم و همه چیمو بهش راست و حسینی گفتم 

ایشونم کلا موضوع رو رد کردن که همه چی رو فراموش کنم ولی من تسلیم نشدم و ادامه دادم که همواره با مخالفتشون روبرو شدم.

البته پیشنهاد و اصرار از طریق وایبر بود و هنگام برخورد حضوری چیزی به رومون نمیاوردیم تقریبا تو خیلی از اخلاقا و رفتارا مثل همیم هر دو هم ته تغاری هستیم مهمترین دلیل ایشون اختلاف سنیمون هست البته نا گفته نماند وضع مالی جالب  و ظاهر خوبی ندارم ممنون میشم از نظرات دوستان بهره بگیرم واقعا اونقدری دوسش دارم که چشم دیدن دخترای دیگرو ندارم و از بقیه فرار میکنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)