من با این شرایطی که دارم با چه هدفی باید ازدواج کنم ؟

پسری 24 ساله هستم لیسانس دارم بعد از دو سال سربازی 26 ساله می شم و تازه اول کار  و هیچ پشتوانه ای هم به غیر از کار کردن خودم از صفر برای شروع زندگی ندارم و فکر نکنم با وضعیت اقتصادی توی این دوره زمونه بتونم زیر سن 30 سالگی ازدواج کنم . یعنی 6 سال دیگه . خب از طرفی میل جنسی تو این سن و از طرفی وضعیت حجاب اسفبار بعضی خانم ها منو به انواع اقسام گناه ها طی این 6 سال سوق می ده .

حالا گیرم من توی این 6 سال هم کاملا تقوا پیشه کنم و اصلا آلوده به هیچ گناهی نشم . از طرفی با اطلاعاتی که اینجا بدست آوردم فهمیدم که میل جنسی بعد از سن 30 سال در مردان کم می شه در نتیجه بعد از سن 30 سالگی راحت تر می تونم میل جنسی و انحرافاتش را کنترل کنم  پس دیگه چه دلیلی داره که بخوام تو این سن ازدواج کنم در صورتی که در سنی که بیشتر به ازدواج نیاز داشتم مجرد موندم ؟! 

اصلا انگیزه ی ازدواج برای یک پسر سی و چند ساله که بر فرض 10 سال از عمر جوانیش را تقوا پیشه کرده چی می تونه باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)