سلام
یه چیزی داره منو به شدت اذیت میکنه...

باید قبلش یه چیزاییُ خلاصه وار بگم بهتون:

6 ماه پیش پسر عموم اومد خواستگاری... همه چیز اوکی بود؛ فقط هنوز سر مهریه توافق نکردن... که احتمالا بعد عید فطر اون قضیه هم اوکی شه و رابطمون رسمی شه... این وسط شوهر عمم هم فوت شدن، بخاطر همین این پروسه خیلی طولانی شد... خلاصه، ما بعد از خواستگاری تلفنی،اسی و حضوری ارتباط داریم با هم... برای شناخت بیشتر... با اینکه فامیل بودیم ولی آشنایی زیادی نداشتیم با هم...

حالا بحث اصلیم:

دیروز داشتیم حرف میزدیم، دقیق یادم نمیاد که بحث چی بود.. ولی ایشون گفتن:  تازه از خواب بیدار شده بودم، داشتم گروهامو (وایبر و این کوفت و زهر مار ها منظورشه ) چک میکردم..
بعد گفت میخوام یه چیزی بگم بهت
گفتم بگو...
گفت من تو اون گروهایی که هستم، دختر هم هست توش... بعد الان که زنگ زدی یه جوری شدم..
( من قبل این هم میدونستم که لاین و وایبر و .... نصبه رو گوشیش و استفاده میکنه ازش... ولی حتی یه درصد هم احتمال نمیدادم که دختری هم باشه تو گروهاشون.. فک میکردم  جمع دوستانه س... بین خودش و دوستاش...

منظورش از این که گفت: یه جوری شدم.. اینه ک حس عذاب وجدان پیدا کرده...)
راستش نمیدونستم چی بگم بهش... من دختر سنتی نیستم، ولی دلم نمیخواد جز من، دختری باشه تو زندگیش... وقتی یه جورایی رابطمون نامزدی رسمی نشدس... و همه فامیل و خونواده ی خودش و خونواده ی خودم ما دو تا رو نامزد میدونن... بالاخره یه سری تعهدای اخلاقی داریم نسبت به هم... من پایبندم به این تعهدا.... ایشونم هستن ولی مساله دیشب....  من دوستش دارم، اونم عاشقمه... به عشقش ایمان دارم... ولی از دیروز تا حالا این قضیه خیلی داره اذیت میکنه... من دختر ریزبینی ـَم، مطمئنم از این به بعد 5 دقیقه دیر جواب اس بده یا حواسش پرت باشه یا چیزای مث این، من پیش خودم این به ذهنم میاد که داره با اون دخترا چت میکنه....

دیروز وقتی اینو گفت،راستش غرورم اجازه نداد بگم که دیگه استفاده نکن ازش یا حرفایی مث این...فقط گفتم بعد رسمی شدنمون، حس جالبی پیدا نمیکنم اگه باز بخوای این روند و ادامه بدی....
تا نصفه شب کلی با خودم کلنجار رفتم... نمیدونم چیکار کنم... چجوری بهش بگم ناراحتم میکنه این کارش...

هنوز اون حس منفی ئه داره اذیتم میکنه... چجوری بهش بفهمونم دلم نمیخواد وقتی منو زن خودش میدونه، دختر دیگه ای هم باشه تو زندگیش... حتی اگه اون دخترا رو کلن نمیشناسه و فقط تو وایبر و این چیزا هستن....
میشه کمکم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)