سلام
من یه خانم خونه دار جوونم .درسمو تا یه جایی ادامه دادم و در حال حاضر سر کارم نیستم و الان تو خونم .
داستان از این قراره که یه روز که مشغول خرید خونم بودم  و داشتم این طرف و اون طرف می رفتم متوجه قیافه دختران جوون شدم . چقدر به خودشون می رسن خلاصه این که هر دختری هر ویژگی خاص داشته باشه وقتی میاد تو خیابون در معرض دید میذاره حالا یکی سفیده یکی موهای پرپشت و زیبایی داره و یکی هم آنچنان با مهارت آرایش کرده که من که از  همجنسشم ،از دیدنش سیر نمی شم حالا چه برسه به جنس مخالف .
چرا ما دخترای جوون به جایی اینکه دغدغمون این باشه که از نظر علمی پیشرفت کنیم  به جامعه مون خدمت کنیم و همچنین بتونم  بچه ی بهتری تربیت کنیم مهارت و توانایی هاش رو افزایش بدیم همش باید نگران تیپ و قیافمون  باشیم.  همش دنبال این باشیم که برا شوهرمون خسته کننده نشم . چرا  ما زنا واقعا داریم به همجنسای خودمون ظلم می کنیم حالا ما یه دوران جوون و زیبا هستیم ایا باید کوچه و خیابون رو به نمایشگاه مد و زیبایی تبدیل کنیم ؟
خدایی الان فلسفه حجاب رو می دونم . می خوام بدونم چه کسی می تونه به من کمک کنم که تا راحت با این قضیه کنار بیایم . چند نفر از ما به دنبال پیشرفت کشوره ؟ چند نفر ما به تکنولوژی نیاز داریم ؟ ما به بهبود زندگی احتیاج داریم پس تو رو خدا بس کنید این نمایش ابتذال رو  تو کوچه و خیابان .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)