سلام

چند وقتیه افسردگی گرفتم که قبلاً با توجه به شرایطم مقطعی بود ولی الآن بیشتر از هر زمان دیگه ای شده، دکترم رفتم دارو داد بهش حساسیت داشتم استفاده شو قطع کردم، ولی حالم از قبل بدتر شده، دوباره رفتم دارو داد ولی دیگه نمی خوام دارو استفاده کنم، عوارض شون زیاده یا همیشه خواب آلودم یا اشتهام رو زیاد می کنن.

داروها فقط ترشح سروتونین تو بدنم رو زیاد می کنن ولی حتی با اون حس سرخوشی از داروها احساس پوچی هنوزم باهامه، اهداف زیادی رو تو زندگیم دنبال می‌کنم، ولی تا رسیدن بهشون افسردم وقتی بهشون میرسم خوشحالم بعد از یه مدت دوباره برام عادی میشه و حالم بد میشه.

احساس می‌کنم دارو و طب سنتی و این چیزها دوای درد من نیست، کسی هست تجربه این چنینی داشته قبلاً یا کسی رو بشناسه؟، افسردگی درمان قطعی داره؟ 

دوستان اگه بعضی اوقات ناراحتین به معنی افسردگی نیست منظور من افسردگی از نوع مستمر و حاده، پس لطفاً نصیحت و سرزنش نکنید و فقط اگه تجربه ش رو داشتین لطفاً از تجربه هاتون و کارهایی که برای درمانش انجام دادین بهم بگین

پیشاپیش ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)