سلام

من و شوهرم خیلی باهم خوبیم. خیلی همو دوس داریم، یه مشکل داریم اونم دوستاشه که اغلب مجردن یا اینکه زناشون طلاق گرفتن.

از هفت روز هفته پنج عصر با دوستاشه. علاقه زیادی به مسافرت مجردی داره. ولی من همیشه مخالفت میکنم. بهش میگم تو پیش دوستت میری چیکار میکنی؟ میگه پلی استیشن بازی میکنیم.

میگه تو خونه حوصلم سر می ره. میگم خوب با هم بریم بیرون میگه تحمل ندارم کسی زنمو نگاه کنه. کلا منو دو سه ماه یکبار میبره بیرون. خیلی کارا واسه سرگرمیش کردم ولی فایده نداشته.

اگه میشه راهنماییم کنین چیکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)