سلام به دوستان

من 22 سالمه و 7 ماهه ازدواج کردم به روشی کاملا سنتی و همسرم 2 سال از خودم بزرگتره  با این که تو سه جلسه خاستگاری اونم تو حضور بزرگترا همدیگرو انتخاب کردیم ولی عاشق شوهرمم خیلی دوسش دارم اونم واقعا دوسم داره  .

این عشقی بود که بعد از ازدواج پیش اومد خدا رو شکر میکنم که سپردم به خودش بهترین رو انتخاب کرد دوستان من یه سوال دارم ؛

بعضی از فامیلامون میگن اینقدر فکر نکن شوهرت خوبه یعنی خیلی بهش وابسته نشو شما هنوز 7 ماهه زیر یه سقفین . میگن آدم نباید به شوهرش وابسته باشه ، باید خودش باشه ، من معنی دقیق این حرفو نمیدونم میشه برام معنیش کنین ؟

آیا دوس داشتن زیاد خوبه یا بد ؟ اگه بده چطوری کمش کنم ؟ چون همش اطرافیان میگن عادی میشی باید خاص باشی کمتر با شوهرت حرف بزنی بیشتر دنبال کارای خودت باشی ذره ذره محبت کنی .

خودمم احساس میکنم خیلی دارم محبت میکنم تا الان اصلا باهاش بد حرف نزدم همیشه غذا اماده بوده مرتب و شیک بودم براش واقعا آدم عادی میشه برا شوهرش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)