سلام

من یه دختر 26 ساله هستم و فوق لیسانس دارم و نسبتا مذهبی . من اصلا دوست ندارم که همسر آینده ام اهل دیدن فیلمای س ک سی یا پ و رن باشه یا چیزای شبیه به این که تو این دور زمونه زیاده.

حالا از همه درخواست دارم منو راهنمایی کنن که جچوری اینو بفهمم؟ توی خاستگاری مستقیم بپرسم؟ به نظرتون راستشو میگن؟

خیلی کنترل میخاد کسی از اینا چشم پوشی کنه ولی من واقعا دوست ندارم. اصلا دوست ندارم ماهواره داشته باشن مثلا . یه وقتایی میگم کاش یکی بیاد که از این گوشی ساده ها داشته باشه. 

هر چند من و خانوادم تقریبا همه توی شبکه های اجتماعی هستیم و خدا رو شکر استفاده بد نمیکنیم ( جز وقت تلف کردن ) تازه من بیشتر خانوادم به روز هستم و همیشه توی نت میچرخم .

راهنمایی دکنید چطور بپرسم ازش ؟ یا اصلا کار خوبیه بپرسم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)