سلام به همگی
من به اندازه کافی اعتماد به نفس برای ازدواج ندارم بخاطر توضیحاتی که در ادامه براتون میدم. خوشحال میشم همه کمکم کنن. مرسی
من یه پسر 25 ساله ام که خیلی دوس دارم ازدواج کنم و حتی گاهی به خودم میگم ای کاش دو سه سال پیش شرایط ازدواج رو داشتم. اخه اون وقتا حس و حال و شور و هیجان بیشتری داشتم ولی الانم دارما. الان خیلی پخته و مردتر هستم.

میخوام بگم نمیخوام ازدواجمو به تاخیر بندازم. کارم تو یه شرکته و حقوقم با اضافه کار حدودا 1 تومن تا یک و سیصد متغیره. اینم بگم که هر سال به حقوقم اضافه میشم و جای پیشرفتم دارم و کار با پرستیژی هم دارم و تحصیل کرده ام هر چند شاید حقوقش پایین باشه اما از دست من فعلا کاری برنمیاد تا سابقه کارم بیشتر بشه  حدودا 6 ماهه میرم سر کار و خدا رو شاکرم .

اما خیلی میترسم اینقدر که میشنوم با این حقوق ها نمیشه زندگی کرد و زندگی سخته و غیره. من خودمم میدونم ولی فکر میکنم میشه زندگی رو شروع کرد اگر دختر همسطح و قانعی پیدا کنم.

بابام کارمنده و در حقیقت من از صفر شروع کردم و با همین چند ماه کار کردن و وام 15 میلیونی دارم هر چند میدونم بابام دستمو میگیره واسه خرج عروسی و خرید عقد و ... خودمم دوست دارم خودم زندگیمو بسازم و مستقل باشم.

به خدا همین چند ماهم کلی پس انداز کردم و از خیلی خوشی هام گذشتم که جلوی همسرم و خونوادمو خونوادش شرمنده نباشم.

راستی از لحاظ قیافه هم معمولی ام. با این که شرایطشو همین الانم دارم ولی سالم زندگی کردم و دوست دارم برای همسر ایندم پاک بمونم چه از لحاظ جنسی چه از لحاظ اعتیاد و مشروب.  خیلیا بهم میگن خیلی فهمیده ای و بیشتر از سنت میفهمی.
ببخشید قصد تعریف از خود نداشتم و منم بدی هایی دارم فقط خودمو ساده معرفی کردم تا ببینم میتونید کمکم کنید که واقعیت رو بپذیرم که حق دارم اعتماد به نفسم پایین باشه یا نه؟ هر چی مامانم میگه بریم خواستگاری میترسم با اینکه خیلی نیاز دارم به ازدواج و دیگه راکد شدم و پیشرفتمو بعد از ازدواج و کنار یک یار و همراه میبینم.
مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)