سلام. 

سال نو مبارک امیدوارم سالهای پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشید.

 خواستگاری دارم حدود 32 ساله که چند سال در محیط کار دیدمش و چند ماهی هست در مورد ازدواج صحبت میکنیم و تقریبا به نتیجه خوبی هم رسیدم .

ولی در جواب به سوال من که تا حالا با کسی رابطه داشته یا نه جواب داده که در 7 - 8 سال اخیر یا سه نفر به صورت محدود دوست بوده به مدت چند ماه و اینکه به هیچ کدوم علاقه ای نداشته و براش جدی نبوده . و در 2 سال اخیر هم که با من آشنا شده دیگه با کسی نبوده . با شناخت من واقعا اینطوری به نظر نمیرسید. 

چند تا سوال داشتم:

1 - حس اعتمادم از بین رفته ، میگه که پشیمونه ولی نمیدونم میشه دوباره بهش اعتماد کنم یا نه؟

2- به نظر شما امکانش هست پسر و دختری برای چند ماه با هم دوست باشند و فقط ابراز علاقه از طرف دختر باشه؟

3- چه سوالاتی لازمه در مورد روابط گذشته اش بپرسم؟

4- تا الان نظرم مثبت بوده به نظر شما این دلیل کافیه که جواب منفی بدم؟

 منتظر نظرات ارزشمندتون هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)