سلام

حدود 2 سال با اقایی صحبت میکنم و خواستگاریم هم اومدن و خانوادها در جریانن . ایشون خیلی در تلاشن برای ساختن زندگی با من. شب و روز کار میکنند تا نظر خانوادمو جلب کنند . اما من با وجود دیدن زندگی اطرافیانم بر این باور که مردها تغییر میکنن میترسم از ازدواج .

با توجه به اینک من 18 سالمه ترسم از اینه بعدها شاید پشیمون شم . با شناختی که از ایشون دارم خیلی خیلی ادم خوب ، چشم پاک و کاری هستند .

خودش قسم میخوره که با بقیه فرق داره میگه منتظر باش و بریم تو زندگی بعدا خودت بببن و بهت ثابت میشه . اما من میترسم  . بریم تو زندگی و اونوقت دیگه راه برگشت نداشته باشم و طلاق .

خواهش میکنم

خواهش میکنم

خواهش میکنم

از متاهلین سایت و کسایی که میتونن کمک کنن می خوام منو از این سردرگمی در بیارن .

پیشاپیش ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)