سلام

من سر یه دو راهی تو زندگی اینده ام هستم . راستش من الان دانشجوی یه رشته ایی هستم که ماهیت تحقیقاتی داره و به رشته ام علاقه دارم و این رشته تا دکترا ادامه داره . مساله اینه که شرایط من طوری هستش که به نظرم باید حداقل تا  دکترا بی خیال ازدواج بشم . بیشترش از نظر مالی و شرایط شغل و اینا .

از طرفی من این توانایی را دارم که از ترم دیگه بتونم تغییر رشته بدم و یه رشته ایی را بخونم که زود تر بشه وارد بازار کار شد در ضمن تو شهر خودم هم باشم  و میتونم همزمان با درس کار هم انجام بدم ( یا حداقل تابستونا )  و بلافاصله بعد از تموم شدن درسم هم میتونم انشاء الله برم سر کار .

حالا  ایا باید بی خیال ازدواج بشم و وارد حال و هوای تحقیق و درس و مطالعه بشم و از این ظریق برای کشورم مفید باشم . یا رشته ای را شروع کنم که خیلی خاص نیست و یه زندگی معمولی و کار و ازدواج و ... .

از نظر علاقه من رشته خودم را دوست دارم  و از  خیلی از درس هاش لذت میبرم  اگر چه امیدی به درامد ندارم یا اگر هم  هست بعد از تموم شدن دکترا ان شاءالله ... خلاصه راه علم و دانش  هست
اون رشته کاربردی  از نظر علاقه تو اولویت دومم هست ولی خب عوضش میتونم سریع تر ازدواج کنم
 اینو را هم بگم که موقعیت هایی بوده که خیییلی خیییلی احساس میکردم که نیاز دارم که ازدواج کنم .
 ممنون میشم راهنمایی ام کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)