سلام به همه خوانندگان عزیز این سایت.

من یه اقا پسری هستم که سعی کردم اکثر سال های جونیم رو به کار و تحصیل بپردازم و الان که تونستم یه حداقل هایی رو مثل مسکن و کار و یه حقوق معمولی رو برای زندگی فراهم کنم و برم دنبال ازدواج کردن.
تلاشم این بوده که دنبال ارتباط با دخترا و دوستی های قبل از ازدواج نرم هر چند که شرایطش پیش میومد  . اما یه چند تا سوال ذهنم رو درگیر کرده که میخوام بپرسم تا روشن تر در مسیر ازدواج قدم بردارم. این سوالات رو فکر کنم خانوم های محترم بتونن بهتر جواب بدن اما ممنون میشم که اقایون محترم هم نظرات خوبی دارند مشورت بدن.

1. من چند سال قبل تو یک حادثه رانندگی مصدومیت شدید پیدا کردم که خدا رو شکر بخاطر اینکه از قبل ورزش میکردم و بعد حادثه هم همینطور سلامتی کامل خودم رو بدست اوردم و بدنسازی کار میکنم. البته جای عمل مربوط به این حادثه روی بدن من هستش و اندک تاثیری اون حادثه.
سوالم اینه با وجود اینکه خودم اعتماد بنفسم خوبه و اصلا اهمیتی نداره این جای عمل و یه طورایی خیلی مردونه و با کلاس هست برام! ایا مهم هست قبل از ازدواج بگم حادثه رانندگی داشتم در گذشته؟ زمانش تو مراسمات خواستگاری کی باشه اگه لازم هست و خواستم بگم؟ ایا برای خانوم ها اهمیت داره این موراد؟

2.من ادم نسبتا ایده ال گرایی هستم و با توجه به اینکه از قشر متوسط جامعه هستیم و تو زندگی خانوادگی سختی اقتصادی کم ندیدم  و به همین خاطر کار و تحصیلم رو همزمان ادامه دادم  و تونستم حداقل هایی رو فراهم کنم.
اما الان با نصحیت همکارام و دیگران و با توجه به اینکه خواسته های اقتصادی ما ادم ها تمومی نداره! و همینطور احساس نیاز به اینکه از یه جایی به بعد تو زندگی در کنار خانواده نیاز  به همسفر و همسر ادمیزاد پیدا میکنه برای ارامش روحی و جمسی و نیاز دوست داشتن و دوست داشته شدنش براورده بشه. ایا کار درستی میکنم که با وجود اینکه شرایط اقتصادیم هنوز ایده ال معمولی نیست برم دنبال ازدواج و بقیه مسیر زندگی و سختی و اسونی و بدست اوردن ها رو با همسرم تقسیم کنم!؟

ممنون که خوندید و اگه خواستین نظراتتون رو در اختیارم میزارید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)