سلام

من سی سالمه، شرایط شغلی و درآمدی خوب دارم (۳۵-۵۰ در ماه) از نظر اخلاقی و رفتاری هم توی فامیل و آشنا همه در مورد من صحبت می کنن، یه برادر دارم که معلوله، چند جا رفتم خواستگاری، چند نفر گفتن از ازدواج فامیلی می‌ترسیم برادر خودت رو ببین.

چند جا گفتن مسئولیت نگهداریش میفته به عهده ما، چند جا از من خوش شون نیومد، یکی که خوشش اومد مادرم قبول نکرد، یکی دیگه برادر خودش قبول نکرد گفتن راهش دوره (۲ ساعت فاصله) حتی یه نفر که مدام از خوبی من برای دیگران تعریف می‌کرد وقتی رفتم خواستگاری دخترش با توهین رد و تحقیرم کرد!

سر این مورد دیگه از همه آدم ها بدم میاد، این بیشتر آزارم میده که یه عمر سراغ کسی نرفتم چون تفکرم این بود که شرایط ازدواج ندارم، چرا کسی رو بذارم سرکار، حتی برای دوستی هم سراغ کسی نرفتم چون معتقد بودم که فقط با یه نفر باید باشم و اونم همسرمه، حالا برای ازدواج هم به این مشکل خوردم، خانواده بهم فشار میارن که باید ازدواج کنی، اطرافیان وقتی منو می بینن به حالت تمسخر میپرسن چرا ازدواج نمی‌کنی؟

واقعاً دیگه نمی دونم باید چه کار کنم و درمونده شدم، گاهی اوقات به مستقل شدن در یه شهر دیگه فکر می کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)